Translate

onsdag 11 december 2013

Godmorgon!

Haha så knäpp morgon har jag haft idag.....vaknade och gick upp vid halv tio, gjorde min frukost och satte mig framför teven, men vad ser jag då utanför fönstret?? En man med gasmask går och blåser ut någon konstig gas med en lövblåsare :O Måste ju självklart ta kort på det för det såg verkligen exakt ut som den dimma som var med i Hunger Games. Somnade sedan gott på soffan tills dess att städerskan kom och knackade på dörren. Haha usch för att behöva vakna upp till verkligheten igen.
Men men, nu sitter jag här inne på rummet, för att inte vara ivägen för hon som städar här, och förösker plugga med musikhjälpen i bakgrunden.  Så mysigt att lyssna lite på svensk radio igen :) hehe vad man blir hemkär när man är borta såhär. Jag har ändå inte varit borta i två månader ännu men man blir väldigt svensk när man vet att det dröjer innan man är tillbaka hemma i det trygga Sverige med allt som man är van vid och har vuxit upp med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar