Translate

lördag 21 december 2013

Somerset Skatepark

Idag har vi varit i skateparken hela dagen. Det var så roligt att sitta och titta på alla de duktiga killarna som körde skateboard och kick-board i parken och gjorde olika tricks och stunts. Noah körde så duktigt i parken och hoppade och trixade :D
Fick några riktigt coola bilder på all graffiti och på de olika snubbarna. 

Från parken åkte vi sedan vidare till Harbour Front för att köpa med oss lunch hem och sedan skulle Noah och jag åka iväg på hans sista fotbollsträning för sista träningen för säsongen. Satt under träningen och läste ur en bok som jag har fått låna ifrån Emelie "Leka bland vuxna" heter den och nu börjar jag verkligen komma in i den. Noah gjorde mål på straff och det var riktigt snyggt!

Kvällen har varit lugn, har varit ensam hemma för barnen var hos varsina kompisar och Gudde jobbade och Mia handlade lite. Tog hand om tvätten, skypade med Mormor och Morfar och sedan med Familjen och grannarna. MaPa och Forsbergs firar lillejulen hemma idag och jag missar det :( men jag fick i alla fall vara med på skype en liten stund. Så mysigt och så otroligt att man kan vara på andra sidan jorklotet men ändå vara med dem som är hemma. 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sedan sova som en stock för imorgon vankas det julemat! 
Puss på er <3



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar