Translate

måndag 2 december 2013

Julens tid är här

Noah och hans lag vann sin match, så det var en glad kille som kom hem. Under tiden hade jag, Ronja och Thyra kollat på julfilm, Grinchen såklart! Supermysigt, jag älskar verkligen Dr Seuss filmer. Det är så underbart att ligga och lyssna när folk pratar på rim.

Har varit på första adventsgudstjänst och läste förbönen i slutet på mässan. Åt riktigt god grillad mat och massa goda sallader. Suttit och snackat och skrattat och haft en riktigt skön kväll, det har dessutom varit en behaglig temperatur idag. Nu är det färdigbokat med hotell också till Bali resan. Vi kommer att ha det så underbart fint, jag längtar verkligen tills ni kommer ner och jag får krama er igen <3 haha har bara varit borta en månad men man saknar närheten till mor och far.

Har kollat på första avsnittet av julkalendern idag tillsammans med Thyra och Noah. Så supermys att det snart är jul igen. Har sett på Doobidoo och sovit en stund på eftermiddagen, konstigt att man kan bli trött av att inte göra något.

Imorgon ska jag till skolan för att vara moraliskt stöd till Thyra vid lunchen, får väl se om jag kommer in på skolan och inte går vilse inne i detta virrvarv av korridorer som kallas skola. Sen får vi väl se vad som händer under resten av dagen.
Med min vanliga smarthet och tur så hade jag ju självklart glömt att sätta tillbaka minneskortet i kameran när vi gick upp till kyrkan så inga nya bilder som blev tagna :/

Ni måste ju få något att se på så varsågoda, en fin liten närbild på min ängel


Några gamla bilder som jag tog när jag var nere i parken en dag. Så sjukt stora snajsiga båtar som ligger där, helt otroligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar