Translate

tisdag 3 december 2013

Once built a steamboat in a meadow, cuz I forgotten how to sail

Idag är det dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan!

Hade en riktig sovmorgon idag, sov till halv tio :) så skönt, vaknade under natten av att jag drömde att jag dog igen...men efter det så kunde jag sova gott :)
Jag vaknade dessutom med en blåsa på min underläpp. Under dagen har den blivit större och nu gör den ont :/ smörjer med anti-bakteriell kräm och bara hoppas att den försvinner och att det inte är något annat än en liten vattenblåsa. Jag vill verkligen inte att det ska vara något jobbigt virus...Jag har bestämt mig för att det är en vanlig liten blåsa som jag fått för att jag hade lipsyl på mig när det var väldigt soligt ute! Punkt slut för det i mitt huvud... ;)

Idag har jag varit med Thyra på hennes lunch igen och det gick riktigt bra så att imorgon är jag säker på att hon klarar det galant själv, med lite hjälp och stöd av sin kompis Esther. 
Åkte sedan direkt till kyrkan för att börja laga julmat inför julbordet imorgon. Hann nästan göra klart laxtårtorna innan jag behövde dra mig hemåt för att möta barnen efter skolan. Vi har hunnit göra massa läxa och dem är så duktiga när de vill. 

Nu blir det en lugn kväll med några avsnitt av dieselråttor och sjömansmöss. Lite mysigt snack i vardagsrummet och sen en god natts sömn...kan man ju alltid önska sig :)

Idag fyller världens bästa, underbaraste moster år! 

Det kändes väldigt tryggt att börja gå emot det svarta molnen på himlen...


Såhär tom kan en MRT vagn vara om man har tur

3 kommentarer:

  1. Åhh där var man ung... eller ja yngre iallafall...haha

    SvaraRadera
  2. Usch vilka hemska drömmar du har..!!!
    Du får tänka en massa positiva härliga tankar innan du somnar....eller nåt... PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja vad kan det vara, 15 år sedan? kan jag ha varit fyra där?
      ja jag får försöka tänka fina tankar nu ikväll <3 pussar

      Radera