Translate

tisdag 17 december 2013

Paket!!

Ja hur ska jag sammanfatta dagen??? Jag har hjälpt till i kyrkan med att vara dagvakt, vilket i stort sett betyder att jag ska välkomna de som kommer på besök, ta betalt av de som vill handla och annars bara prata med dem som kommer. Det var inte så mycket folk där uppe idag så bakade kanelbullar till barnen som de ska ha med sig till skolan imorgon och fixade med lite ljusstakar som hade blivit rengjorda.

Gick och hämtade ut mitt paket på posten idag som min fina familj har skickat ner, men den danska tullen hade tagit ett paket :( lite ledsen blev jag faktiskt på det...för vad är det som gör att de får ta mina julklappar?? det tycker inte jag att de ska få ^^

i alla fall så har det varit en bra dag och nu sitter jag och myser i ett par shorts som jag köpte igår på rean på Cotton On. Imorgon ska jag fixa barnen redo för skolan och som tur är bor Emelie här med oss dessa dagar som Mia och Gudmund behövde åka iväg :) Imorgon ska vi också på barnkalas så att det ska bli roligt. Jag har inte gjort så mycket annat idag, inte så mycket att berätta om iaf men skypade lite snabbt med morfar förut, så mysigt så. Ska skypa med mamma nu snart :D Saknar min fina lilla mami <3



4 kommentarer:

  1. Vaa? Vad tog de?? Ja det kan ju inte du veta men var det ngt spray??
    Det var nog något av mammas julklappar...

    Våra var inget av spraykvalitet.. :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis de tog torrschapot :( men men, jag har ju klarat mig två månader utan så jag klarar väl fem (alternativt en) till ^^

      Radera
  2. Det var Freddies julklapp till Jossan och det var torrschampo i sprayflaska det fick man tydligen inte skicka så... Saknar dig med Jossie men nu e det inte långt kvar. Puss

    SvaraRadera
  3. Nej nu är ni snart här :) jag tänkte att jag ska försöka sätta ihop något typ av schema så att vi vet vart vi ska :D säg till om det är något speciellt som ni vill se eller så :)

    SvaraRadera