Translate

måndag 2 december 2013

Sing for life, sing for joy

Idag vart jag som sagt med thyra under hennes lunch för att se till så att allting gick som det skulle. Det var inga som helst problem med att hitta dit, var till och med nästan en timme tidig för jag tog en taxi istället för MRT. 
Imorgon ska jag åka dit igen och förhoppningsvis vågar hon göra det själv på onsdag men vi får se. Jag förstår henne med att inte våga för tolkning med jag tyckte att det verkade lite förvirrat men ändå ordnat kaos liksom. 

Ja vad har mer hänt idag som är värt att nämna? Inte så mycket faktiskt, har haft sån kopiös mensvärk att jag fick lägga mig och sova en stund när jag kom hem igen efter skolan och sedan vaknade jag när jag behövde möta barnen vid bussen. 
Vi har gjort läxor och självklart kollat på julkalendern! Ett klart måste när man är utomlands för att försöka få en liten känsla av hemma :) jag har gått en promenad i regnet bort till posten föratt  posta paket, hoppas att jag la den i rätt låda bara....
nu ska jag innan jag somnar kolla på två avsnitt av dieselråttor och sjömansmöss bara för att den är så mysig. 

Ja det blir ju inte så mycket roliga bilder när det är dagar som är regniga och gråa och inte så händelserika.... 
Såhär ser min vackra lilla dator ut efter den make-over jag och min mor gjorde samma dag som jag skulle åka hit ;) 
Tja...har man inte så mycket att göra börjar ju tankarna gå och då är det rätt skönt dör handen att få avreagera sig lite ❤ jag saknar dig min älskling ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar