Translate

tisdag 31 december 2013

Snart nytt år!

Idag har jag varit med familjen hela dagen. Supermysigt. Åkte med till Holland Village när Noah och Gudde skulle klippa sig. Två grabbar med nya snygga frisyrer här hemma nu. Vi åt på en mexikansk restaurang och det var riktigt god mat och grymt goda nachos med dip. Thyra fick en nyårsklänning och ett par nya skor som var riktigt fina båda två. Kanske är dags att bestämma vad man själv ska ha på sig imorgon på nyår. Har ju inte direkt packat med mig mina finaste festklänningar och klackar hit, det var ju inte prio ett i resväskan.
Idag har också Mias syster kommit ner med sin familj, mycket trevliga och väldigt charmiga barn.  Barnen har lekt här hela kvällen, spelat fotboll, pingis och Fifa14. Nu är de fyra barn som leker tillsammans när kusinerna kommit hit och en liten ettårig tjej som är så underbart söt.
Själv har jag kollat på julavsnittet av Alla är fotografer och sedan också på Intresseklubben del 1.
Så mysigt med lite julspecial program som man kan kolla på. Det blir som en del hemma fast man är borta.

Såg för några dagar sedan att de hade lagt upp en dokumentär om pingviner men jag verkar inte kunna hitta den igen på deras hemsida...får försöka leta lite till för blev så sugen på att se den då när jag såg bilden om den.

Mamma och pappa vi ska ta oss till Holland Village och spendera en eftermiddag/kväll där för Mia sa att på kvällarna så stänger de av för bilar och restaurangerna har uteserveringar på gatorna. Det lät så mysigt och var ett riktigt mysigt område att kolla i butiker och med mycket restauranger. Åh måste börja sätta ihop ett schema här nu snart så att vi får planerat in vilken del av staden vi ska ta på vilken dag. Ser så mycket fram emot att ni ska komma ner nu :)

Idag tog jag bara en bild på maten som vi åt på El Patio (den mexikanska restaurangen) jag tycker själv inte att matbilder är de roligaste och skrattar åt alla som tar fram mobilen så fort man är på restaurang och ska äta och maten kommer in. Men så tittar man på sig själv och inser att man är ju precis likadan själv! Tar upp mobilen när maten kommer inte bara för att dokumentera vad man har gjort under dagen. Jag tänkte ladda upp den här nu men min mobil vill fortfarande inte fungera som den ska med internetet så att det blev inga bilder från idag.  Men hittade lite andra bilder på datorn som ni kan vila ögonen på, puss på er och godnatt <3
Saknar min Plutta! saknar er andra därhemma med såklart men det är något visst med min älsklingstjej <3
 Här kommer lite bilder från igår som jag inte orkade vänta på till gårdagensinlägg...

Det ser så kul ut med tungan ute så försökte många gånger innan den kom med på bilden ;)




Denna killen såg ju bara så grymt nöjd ut där han låg och smilade med hela ansiktet, så grymt skön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar