Translate

fredag 6 december 2013

When I'm drunk in the morning - Lukas Graham

 Startade dagen men en riktig lyx frukost på starbucks tillsammans med Emelie. Har sedan spenderat hela dagen inne stan, tröst shoppat, fikat och ätit.
Hittade en t-shirt idag för $1, helt sjukt billigt. Har köpt lite julklapp och lite annat grejs.

Har legat utslagen på en av sofforna och Emelie på den andra så ja, ingen mer aktivitet för mig idag. Linnea kom över så nu är de ute och springer så får väl se hur glada de är när de kommer tillbaka efter rundan.
 Imorgon har jag bestämt mig för att ha en riktig pluggdag. Ska försöka göra klart en av mina fyra inlämningar :) hoppas på att huvudet sitter bättre påskruvat imorgon än vad det gjort idag. Tror att jag fortfarande var lite påverkad av vinet när jag vaknade imorse :/ men det gick snabbt bort med en flottig frukostmacka. 

Nu ska jag skypa med världens bästa fina lilla kusin! 

Fika på CBTL :) 


Dagens frukost med en medium caramel hot chocolate 😋

Älskade Tilda ❤
Två tröjor, lite pennor och kortlek 

Mitt nya halsband :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar