Translate

söndag 1 december 2013

Vi tänder ett ljus i advent

Godmorgon gott folk! Vaknade imorse upp till en lägenhet fylld med härlig julmusik och lussebullsdofter. Storfrukost dukades fram då Noahs kompis sovit över och Mia hämtade hem både Thyra, Emilie och hennes lillebror Thomas. 10 st var vi runt frukostbordet som åt tomtegröt och fikade på lussebullar. Så supermysigt. Det var nästan så att julstämningen infann sig, men jag antar att jag kommer vänja mig att julkänslan kommer finnas här men inte på samma sätt som den gör där hemma.

Idag har Noah fotbollsmatch och sen är det första adventsgudstjänst uppe i kyrkan kl.17.00 innan grillkvällen börjar. Ska sitta med barnen och göra lite läxor idag också.
Julpyntet har börjat komma upp runt i huset och jag har själv satt upp en liten söt ängel i mitt rum.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar